Řidiči jsou na svatého Valentýna opatrnější. Na druhou stranu nevěnují řízení svého vozu dostatečnou pozornost. Myslí na vše možné, jen ne na řízení. Až čtvrtina karambolů vznikne v důsledku nesprávného otáčení nebo couvání. Dalších 17% nehod zapříčiní nedání přednosti v jízdě. V 10% dojde ke škodě při parkování. Nelze opomenout ani nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem či nevěnování potřebné pozornosti řízení, které se podílejí na dalších škodách.
Třicetiletá Pražanka se vracela svým vozem z práce. V pohodě a bez újmy dojela až před dům, kde se jí podařilo bezchybně zaparkovat na začátku podélné řady aut. To co následovalo, popsala do hlášení pojistné události. „Ještě mi běžel motor a jak jsem byla před domem, tak jsem se zamyslela, jestli ten můj nezapomněl. Sama sebe jsem přesvědčovala, že ne, a že má pro mě určitě nějaké překvapení. To mě uvolnilo a jak jsem byla v tom rozpoložení, pustila jsem spojku a sešlápla plyn. Přede mnou bylo volno, jenže já tam měla zpátečku.“ Škoda byla likvidátory Generali vyčíslena na 40 tisíc korun.
Z regionů se na loňského svatého Valentýna nejvíce bouralo ve Zlínském a Ústeckém kraji. V obou případech se jednalo o přibližně pětinu z celkového počtu škod. Jak na Zlínsku tak na Ústecku se výše škody pohybovala kolem půl milionu korun. 18% podíl na nehodách měl Moravskoslezský kraj. I zde šly škody do statisíců. Překvapivě až na 4. místě je s 10% podílem Praha a to vzhledem k vysoké koncentraci automobilů.