Dovolená snů – dovolená za poukázky

21.04.2011 | , Le Chéque Déjeuner
Tiskovka - NEPOUŽÍVAT


perex-img Zdroj: Finance.cz

20.4.2011 Jedním z nejžádanějších benefitů mezi zaměstnanci je pátý týden dovolené – alespoň to tvrdí průzkum Salary & Benefits Guide od společnosti Robert Half, který v březnu zveřejnil portál iDnes. Připojil se tak ke stále populárním a oblíbeným stravenkám, které jsou mezi zaměstnaneckými výhodami stálicí a již dlouho jsou považovány za samozřejmost.

Stravenky, nebo spíše jídelní kupóny, jsou přitom pouze jedním z mnoha benefitů, kterými zaměstnavatel může motivovat své zaměstnance a zároveň využít příslušných daňových výhod. „Již dlouho pozorujeme, že lidé přikládají stále větší význam způsobu, jak tráví volný čas,“ říká obchodní ředitel Le Ch?que Déjeuner Ing. Petr Pacas. „Proto nabízíme širokou škálu poukázek a jejich využití,“ dodává. „Zaměstnavatel má možnost svým zaměstnancům nabídnout benefit v podobě příspěvku na cestování, sport, relaxaci, zdraví, vzdělávání, kulturu, a jiné. Stále většímu zájmu klientů Le Ch?que Déjeuner se těší také nabídka adrenalinových zážitků.“

Firmy, si nyní více uvědomují, že pokud nechtějí stagnovat, ale nadále se rozvíjet, se neobejdou bez motivovaných a náležitě ohodnocených zaměstnanců. Zatímco růst mezd se z objektivních příčin v období ekonomické krize zpomalil, nebo v některých oborech přímo zastavil, o stravenky a další poukázky je mezi zaměstnavateli stále velký zájem. Většina personálních agentur se shoduje na tom, že tento vývoj je logický a dá se snadno předvídat. Benefity v podobě poukázek jsou daňově výhodnější a šetří firmám více než 36% nákladů ve srovnání s navyšováním mezd.

K pátému týdnu dovolené navíc nejvíce potěší právě příspěvek na dovolenou, shodují se dotázaní respondenti. „Je skvělé jet na týden do lázní a přitom neplatit ani korunu za ubytování, ani za procedury,“ říká Jana Soukenická z Ústí nad Labem, zdravotní sestra pracující v soukromém sektoru.

„Stravenky na jídlo beru jako standard a kupóny UNIŠEK navíc využiju velmi rád“ říká Petr Mrázek, manažer obchodní společnosti. „V zimě snowboard nebo squash a v létě cokoliv od golfu, vodních sportů nebo cykloturistiky až po netradiční sporty. Každý rok vyzkouším několik úplně nových věcí,“ prozrazuje a dodává, že letos hodlá ve firmě prosadit i nákup dárkových šeků na adrenalinové zážitky.

Poukázky od společnosti Ch?que Déjeuner se dají uplatnit na mnoho různých způsobů. „Síť více než 32 000 smluvních provozoven je rozprostřena po celé republice,“ říká Petr Pacas. Mezi partnery společnosti najdete hotely, rekreační zařízení, sportovní centra, aquaparky nebo nejrůznější specializovaná sportovní zařízení, ale také kina či divadla, jazykové a jiné školy. Ch?que Déjeuner spolupracuje s kosmetickými nebo zdravotnickými centry, ale třeba i s ranči a nejrůznějšími místy ideálními pro aktivní dovolenou. „Pokud si chcete udělat pilotní zkoušky nebo řidičský průkaz, i tady můžete uplatnit naše poukázky. A protože hovoříme o dovolené a třeba i aktivním odpočinku, samozřejmě spolupracujeme i s velkým množstvím cestovních agentur,“ dodává Petr Pacas.

Kompletní seznam provozoven, které přijímají šeky společnosti Ch?que Déjeuner, naleznete na www.mujsek.cz.

Autor článku

Tiskovka  

Články ze sekce: Tiskovka - NEPOUŽÍVAT