Cílem akce Retail Business Mixer je umožnit obchodníkům a jejich dodavatelům setkání v neformální atmosféře, která skýtá dobrou příležitost k vzájemné výměně názorů a získání nových a prohloubení stávajících kontaktů.
Sedmý ročník Retail Business Mixeru se uskutečnil ve čtvrtek 23. června 2011 na Občanské plovárně v Praze a přivítal více než 500 zástupců maloobchodních řetězců, nákupních center, obchodních značek, maloobchodních aliancí, výrobců FMCG, dodavatelů služeb a vybavení pro obchod a dalších osob, působících v retailu. Proběhl v neformální a příjemné atmosféře na břehu Vltavy.
Večer ve stylu zahradní párty, nakonec i za slunného teplého počasí, přispěl k otevřené komunikaci na neutrální půdě mezi obchodními partnery a sblížení dvou zdánlivě odlišných pólů ve světě retailu – dodavatelů a obchodníků. Večer zahájil Jeffrey Osterroth, generální ředitel společnosti Atoz Group, a dále jej slovem provázela moderátorka Marta Ondráčková, známá například z televizní Snídaně s Novou.
Pro účastníky byl připraven bohatý program her, soutěží, relaxu a žhavých novinek z trhu - soutěž o nejhezčí andělskou tvář či o nejrychleji zajetý jízdní okruh formule 1 ve 3D, thajské masáže, kouzelník odhalující taje mikromagie, stavění puzzle, zodpovídání nejrůznějších otázek z oblasti retailu, vystoupení „švihadlářů“, folklórní vystoupení Mariachi nebo tanec Zumba. Nechyběly ani ochutnávky výrobků partnerů večera, grilované speciality, osvěžující koktejly a další nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů. Na závěr proběhlo vyhlášení výherců jednotlivých soutěží a tombola.
Letošní ročník Retail Business Mixeru se těšil velkému zájmu sponzorů, partnery se staly společnosti Kraft Foods CR a Plzeňský Prazdroj, speciálními partnery Al - Namura, Ambassador Group, Berentzen Distillers, CCV, DB Schenker, F. W. Tandoori, Front Line, Geis CZ, Maspex Czech, Mecom Group, Mediaservis, Penny, Podravka – Lagris, POPAI, ppm factum, S.B.C., Si Seňor, Stem/Mark, Unilever, United Brands, partnerem registrace: Combitrading a partnerem ostrahy G4S.
O organizátorovi akce, společnosti ATOZ RETAIL
ATOZ Retail je součástí skupiny Atoz Group, která se specializuje na komunikaci a podporu prodeje na trhu České republiky. V rámci své eventové sekce je kromě Retail Business Mixeru organizátorem golfového turnaje Retail Masters Day či kongresu Samoška, jehož cílem je podpora tradičního trhu. Už 11 let napomáhá výrobcům a distributorům rychloobrátkového zboží zvýšit prodeje jejich novinek a inovovaných výrobků další projekt z portfolia společnosti – marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka.
V rámci své publikační činnosti již 19 let vydává renomovaný časopis zaměřený na trh rychloobrátkového zboží s názvem Zboží&Prodej. Od roku 2010 rozšířila své portfolio odborných časopisů o titul Čerstvé&Snadné, první časopis na českém trhu určený vietnamským obchodníkům. Publikace Retailová kniha seznamů pak mapují dodavatele na trhu rychloobrátkového zboží a vybavení a služeb pro obchod.
Kromě maloobchodu se ATOZ Group zaměřuje také na oblasti logistiky a HoReCa s podobným portfoliem publikací a odborných akcí. Více informací naleznete na www.atoz.cz.