Je public relations pro generální ředitele jen nástrojem na hašení požárů, případně prostředek vlastního zviditelnění? Vědí dost o potenciálu PR a jeho možném přínosu pro své firmy?
Třetí ročník Public Relations Summitu zprostředkuje pohled na PR očima vedení společností. Konferenci uvede analýza dokumentující vliv generálního ředitele na reputaci firmy, kterou speciálně pro tuto akci zpracovává Asociace PR agentur ve spolupráci s Univerzitou Karlovou.
Hlavní prezentace tří generálních ředitelů přinesou různé pohledy na český trh a porovnání s osobními zkušenostmi ze zahraničí. V navazující diskusi se zajímavé osobnosti v čele organizací podělí o svá očekávání směrem k PR. Účastníci si tak odnesou řadu podnětů, které jim pomohou najít argumenty na prosazení programů public relations nebo zvolit vhodný systém reportingu o PR aktivitách.
Pod novým názvem „RIC PIC!“ se odehraje zábavná prezentační soutěž, jež získala oblibu jakožto „Pecha kucha“. Letošní soutěžní otázka zní „Jak zatočit s korupcí v Česku pomocí PR?“ a průvodcem bude známý moderátor Jan Kraus.
V novém kabátě se představí také vyhlášení ankety PR Manager roku. O tom, kdo si odnese prestižní oborové ocenění, rozhodnou účastníci konference přímo na místě v sále.
Konferenci organizuje Asociace PR agentur a Blue Events, generálními partnery jsou společnosti AMI Communications a Anopress IT. Více informací o akci přináší stránky www.prsummit.cz.