8 z 10 klientů DIRECT Pojišťovny si již aktivovalo službu AutoHELP

13.09.2011 | , Ručení.cz
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

V září 2010 uvedla DIRECT Pojišťovna na trh revoluční novinku - službu AutoHELP, která zajistí pomoc klientům v případě nezaviněné nehody. Nastal tím, skutečný přelom v oblasti likvidace pojistných událostí a DIRECT Pojišťovna za tuto službu získala v hlasování veřejnosti ocenění Pojišťovací inovátor roku 2011. Většina tuzemských pojišťoven od té doby následovala příkladu DIRECT Pojišťovny a podobný produkt uvedla i do své nabídky. Co je ale nejdůležitější: AutoHELP vzbudil jednoznačně kladné ohlasy klientů. 8 z 10 klientů si již tuto službu zdarma aktivovalo.

„AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Většina konkurenčních pojišťoven se k nám od té doby přidala, takže se podobné služby postupně stávají standardem. Nejdůležitější je ale pro nás spokojenost našich klientů. Naším hlavním cílem při zavedení služby AutoHELP bylo usnadnit klientům DIRECT Pojišťovny likvidaci nezaviněných pojistných událostí a to se rozhodně povedlo,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny, a dodává: „O tom, že AutoHELP zahrál na správnou strunu, svědčí nejen zavedení obdobných produktů u ostatních pojišťoven, ale i fakt, že si tuto službu již aktivovala drtivá většina našich klientů.“

DIRECT Pojišťovna se při zavedení služby AutoHELP nechala inspirovat příkladem zemí západní Evropy, kde podobný systém úspěšně nabízí její mateřská společnost RSA. Pro klienty služba AutoHELP znamená především velké zjednodušení v procesu likvidace pojistné události. Díky AutoHELPu se účastníci dopravní nehody, kterou nezavinili, nemusí obracet na pojišťovnu viníka nehody. Klientovi DIRECT Pojišťovny v případě nehody stačí pouze kontaktovat pojišťovnu, která za něj vše vyřídí a vyplatí mu pojistné plnění. Mnoho starostí si klienti ušetří zvláště v případě, kdy je viníkem nehody cizinec nebo nepojištěný řidič. Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna svým klientům zdarma k povinnému ručení.

Za službu AutoHELP získala DIRECT Pojisťovna v červnu letošního roku ocenění Pojišťovací inovátor roku a obstála tak v konkurenci 21 pojišťovacích produktů. Toto ocenění, udílené na základě výsledků hlasování veřejnosti, je součástí soutěže o titul Nejlepší pojišťovna 2011, ceny Hospodářských novin.

Autor článku

Tiskové zprávy  

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ