PR Managerem roku 2011 se v přímé volbě účastníků konference Public Relations Summit stal Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard

24.10.2011 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Skleněná věštecká koule pro PR Managera roku má od včerejška svého nového majitele.

Vítězem letošního ročníku a tedy i nositelem titulu PR Manager roku 2011 se stal Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard, kterého potleskem odměnil plný sál hotelu Corinthia Praha v průběhu známé odborné konference PR Summit 2011.

Poprvé v historii ceny pro PR osobnost roku rozhodla o vítězi přímá volba odborníků – více než 200 účastníků konference Public Relations Summit. Napětí v sále bylo před touto premiérou značné, počítalo se i s vícekolovou volbou v případě shodného počtu hlasů na 1. místě pro některé ze sedmi nominovaných kandidátů. Chviličku po volbě však moderátoři Marek Hlavica s Radkem Maršíkem oznámili jednoznačný výsledek – vítěz Zdeněk Mikulášek obdržel podporu více než 30 % všech přítomných hlasujících. On sám se zdál být volbou nejvíce překvapen. Upřímně přiznal, že toto ocenění nepovažuje ani tak za svoji zásluhu, jako za ocenění opravdovosti toho, co Pivovar Bernard dělá. „Nejlepší PR akce jsou ty, které nevznikají primárně jako nutnost dávat o firmě vědět. Je to spíš tak, že cítíme potřebu něco změnit či na něco reagovat a tomu v tu chvíli podřídíme naši komunikační kampaň. A zdá se, že tu opravdovost nám lidé věří.“

Výběr jednotlivých nominací vzešel z námětů odborné dvacetičlenné poroty, složené z profesionálů v oblasti PR, médií, zadavatelské i akademické sféry. Mezi 7 nominovanými osobnostmi se kromě Zdeňka Mikuláška objevili Aleš Ondrůj, ředitel marketingové komunikace a PR, Student Agency, Miroslav Čepický, tiskový mluvčí, Vodafone, Jiří Hrabovský, ředitel, Ewing PR, Klára Gajdušková, ředitelka komunikace, Česká spořitelna, Milan Tománek, mluvčí, PPF a Pavel Vlček, tiskový mluvčí a ředitel odboru komunikace, MPO.

Největšího oborového summitu PR se zúčastnila velmi zajímavá struktura delegátů, tvořených jak ze zástupců agentur, tak především in house manažerů komunikace. Díky tématu PR očima CEO představovali více než 10 % účastníků generální ředitelé firem napříč segmenty.

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference