Nově může zákazník Citibank vidět detailní přehled o všech transakcích nejen na běžných účtech, ale i na kreditní kartě.
Nová Citibank Online umožňuje sledovat pohyby na termínovaných vkladech či stav osobních půjček, poskytuje aktuální přehled o nakoupených investičních produktech včetně podílových fondů, možnost změny PIN k debetní kartě, více detailů o historii transakcí a další vylepšení. Služba umožňuje posílat jednoduše splátky z účtu na účet kreditní karty v reálném čase.
Nyní mohou výhod a pohodlí internetového bankovnictví Citibank Online využívat i klienti, kteří nemají u Citibank účet, ale jen Citibank kreditní kartu.
Internetové bankovnictví využívá téměř sto procent klientů Citibank, kteří dostávají na svůj účet výplatu a používají jej k běžným transakcím. O tom svědčí skutečnost, že 95% všech odchozích plateb z osobních účtů je uskutečňováno přes Citibank Online.
"Zaměřili jsme se na zjednodušení obsluhy a zpřehlednění internetových stránek. Obohatili jsme Citibank Online o nové funkce, které usnadňují správu osobních financí našich klilentů. Pro Citibank je internetové bankovnictví klíčovým komunikačním kanálem mezi bankou a klientem. Citibank jej s předstihem preferovala od okamžiku, kdy na trh osobního bankovnictví vstoupila. Dnes je internetové bankovnictví jednoznačným trendem," říká produktová manažerka Citibank a.s. Martina Lovčíková.
Citibank vstoupila na trh osobního bankovnictví v roce 2000 s nabídkou běžných účtů, investičních produktů, kreditních karet a nezaručených bezúčelových půjček. Službu privátního bankovnictví nabízí pod značkou Citigold Wealth Management. V současné době provozuje sedm poboček a styk s klientem opírá o kanály přímého bankovnictví, které využívá sto procent zákazníků. Citibank a.s. je podle aktiv pátou největší bankou v České republice.
Zdroj: Tisková zpráva Citibank