Soutěž Brand manager roku je vysoce prestižní akcí, jejímž cílem je ocenit nejlepší a nejúspěšnější marketéry v České republice. "S jistou nadsázkou lze říci, že jde o mistrovství republiky v řízení značky a efektivitě marketingových aktivit," řekl k soutěži Miroslav Řezník. "Úspěch České pojišťovny mě těší už proto, že není zdaleka prvním, a jak věřím, také ne posledním," dodal.
Značka České pojišťovny patří k těm s nejvyšší hodnotou na českém trhu. Není to také poprvé, kdy slavila v soutěži Brand manager roku úspěch. V loňském roce Miroslav Řezník zvítězil v kategorii "Uvedení nového produktu nebo služby na trh/Rozšíření značky" a celkově se umístil na 6. místě.
Ani z jiných soutěží neodchází Česká pojišťovna s prázdnou. V listopadu získala Stříbrnou Effie, druhé místo v souboji o nejefektivnější reklamu, v červenci pak celkové první místo mezi pojišťovnami v Czech TOP 100. Velmi cenné bylo prvenství v anketě Pojišťovna roku, kterou vyhlašuje Komora pojišťovacích makléřů nebo ocenění Stříbrná koruna v kategorii produktů životního a kapitálového pojištění na pražském veletrhu Peníze.
Zdroj: Tisková zpráva České Pojišťovny