Marketingově úspěšná Česká pojišťovna

20.11.2003 | , Finance.cz
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Další vavříny na marketingovém poli sbírá největší pojišťovací společnost v ČR- Česká pojišťovna. Její marketingový ředitel Miroslav Řezník získal celkové druhé místo v soutěži Brand manager roku a v kategorii "Omlazení značky/Znovuuvedení značky na trh" zvítězil.

Soutěž Brand manager roku je vysoce prestižní akcí, jejímž cílem je ocenit nejlepší a nejúspěšnější marketéry v České republice. "S jistou nadsázkou lze říci, že jde o mistrovství republiky v řízení značky a efektivitě marketingových aktivit," řekl k soutěži Miroslav Řezník. "Úspěch České pojišťovny mě těší už proto, že není zdaleka prvním, a jak věřím, také ne posledním," dodal. 

Značka České pojišťovny patří k těm s nejvyšší hodnotou na českém trhu. Není to také poprvé, kdy slavila v soutěži Brand manager roku úspěch. V loňském roce Miroslav Řezník zvítězil v kategorii "Uvedení nového produktu nebo služby na trh/Rozšíření značky" a celkově se umístil na 6. místě.

Ani z jiných soutěží neodchází Česká pojišťovna s prázdnou. V listopadu získala Stříbrnou Effie, druhé místo v souboji o nejefektivnější reklamu, v červenci pak celkové první místo mezi pojišťovnami v Czech TOP 100. Velmi cenné bylo prvenství v anketě Pojišťovna roku, kterou vyhlašuje Komora pojišťovacích makléřů nebo ocenění Stříbrná koruna v kategorii produktů životního a kapitálového pojištění na pražském veletrhu Peníze.

Zdroj: Tisková zpráva České Pojišťovny

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ