Druhý ročník konference Fórum pro udržitelné podnikání představí novou koncepci kompaktního programu dokumentující udržitelnost z pohledu klíčové strategie firem

19.01.2012 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Nečekaně pozitivní ohlas loňského prvního ročníku konference Fórum pro udržitelné podnikání byl jasným signálem, že český trh již dozrál a firmy působící u nás jsou připraveny téma udržitelnosti aktivně rozvíjet.

Aby pojem udržitelnosti získal v našem podnikatelském prostředí konkrétnější obsah, přináší právě dokončovaný program 2. ročníku konference konkrétní případové studie  firem, kde udržitelnost jako součást jejich klíčové strategie přináší dlouhodobý pozitivní efekt.

Organizátoři Fóra pro udržitelné podnikání, společnost Blue Events a Vysoká škola ekonomická v Praze, připravují 2. ročník konference na středu 14. 3. 2012 v pražském hotelu  Dorint Don Giovanni.  Její program bude mít ve srovnání s loňským „startovním“ ročníkem kompaktnější podobu i konkrétnější obsah. Hlavní inspirační případové studie přednesou řečníci ze zahraničí. Tam je udržitelnost již u mnoha firem nezbytnou součástí klíčové strategie, která přináší dlouhodobý efekt a v mnoha případech tvoří i jeden z jejích pilířů.

Úvodní část poukáže na to, jak tlak spotřebitelů, klientů, neziskových organizací i nový pohled na ekonomiku otevírá diskuzi nad tématem dlouhodobé udržitelnosti ve firmách napříč sektory. 
Navazující příspěvky se zaměří na nutnost efektivity a dlouhodobého plánování, uplatňování principu udržitelnosti na všech úrovních firemního řízení, na princip definovaný pod pojmem Creating Shared Value, i na v současnosti velmi diskutované téma pozitivního tlaku firem na své dodavatele.

Na konferenci se mezi řečníky a diskutující představí top manažeři předních renomovaných firem. Na příkladech z praxe poukážou na to, že právě udržitelnost provázaná s business strategií je tou cestou, jak efektivně řídit a dlouhodobě rozvíjet firmy, které se pak mohou stát opravdovými leadery trhu a vytvářet zisk i v krizových dobách.

Zlatým partnerem 2. ročníku konference je společnost SAP,  stříbrnými  partnery jsou Nestlé, NWR a Unilever.

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference