Aviva životní pojišťovna mění název na MetLife pojišťovna

31.08.2012 | , Aviva
Prodej 2012


perex-img Zdroj: Finance.cz

K poslednímu srpnovému dni dochází ke změně obchodní firmy Aviva životní pojišťovny, a.s. na MetLife pojišťovnu a.s. Jde o další z integračních kroků skupiny MetLife, která vstoupila na český trh v roce 2010 akvizicí Amcico pojišťovny a.s. a tento rok, prostřednictvím Amcico pojišťovny, pokračovala v akvizičních aktivitách a získala pojišťovnu Aviva. Obě pojišťovny nyní společně reprezentují celosvětovou značku MetLife.

Jde o další z integračních kroků skupiny MetLife, která vstoupila na český trh v roce 2010 akvizicí Amcico pojišťovny a.s. a tento rok, prostřednictvím Amcico pojišťovny, pokračovala v akvizičních aktivitách a získala pojišťovnu Aviva. Obě pojišťovny nyní společně reprezentují celosvětovou značku MetLife.

V důsledku těchto kroků MetLife, Inc., přední světový poskytovatel životního a důchodového pojištění a zaměstnaneckých benefitů, v České republice výrazně posílil a v současné době mu patří 7. místo v kategorii prodeje životního pojištění na českém pojistném trhu.

„S trochou nadsázky se dá říci, že Snoopy, který je celosvětově symbolem značky MetLife, si tak dál získává český trh,“ dodává k této změně Daniel Martínek, generální ředitel MetLife pojišťovny. „Pejsek Snoopy byl před téměř 30 lety zvolen symbolem pojišťovny MetLife pro svou vlídnost, srdečnost a přátelskost, což jsou hodnoty, které jsou nám blízké, a které chceme uplatňovat i ve vztahu k našim klientům.“

Autor článku

Tiskové zprávy  

Články ze sekce: Prodej 2012