V meziročním srovnání představuje nárůst uživatelů telefonního bankovnictví KB více než 59 %, přičemž v současné době uzavírá smlouvu o užívání Expresní linky v průměru 17.000 klientů za měsíc. Měsíčně je na Expresní lince obslouženo více než 1.000.000 telefonních hovorů a je rozesláno více jak 2.200.000 SMS o dění na účtech klientů (stavy a pohyby na účtu, kurzovní lístky, použití platební karty atd.), což řadí Telefonní centrum KB mezi největší centra v České republice.
Aktuální novinkou pro všechny klienty Expresní linky KB je možnost přistupovat na svoje účty také přes internet. Prostřednictvím této služby mají klienti dokonalý přehled o stavu svých účtů, o aktuálním použití platebních karet a samozřejmě mohou také platit složenky a provádět ostatní úhrady. Podobně jako s telefonním bankéřem i zde si mohou nastavit také širokou škálu zasílaných informací o dění na svých účtech prostřednictvím SMS. Velkou výhodou je, že službu je možné snadno aktivovat telefonicky přímo při volání na Expresní linku bez nutnosti následné návštěvy pobočky.
Další novinkou je možnost prostřednictvím Expresní linky nebo Informační linky KB zjistit, kolik vám KB půjčí prostřednictvím Osobního úvěru nebo Perfektní půjčky. Tuto informaci klienti získají do 10ti minut a může si rovnou objednat i schůzku na pobočce pro následné uzavření smlouvy.
Telefonní bankovnictví Komerční banky je dostupné 24 hodin denně, 365 dní v roce, a to na bezplatné telefonní lince. V rámci balíčku služeb Perfekt konto, Expreskonto a A-konto je Expresní linka nabízena zdarma.
Přímé bankovnictví Komerční banky využívalo k 20.4. 2004 přes 591.000 klientů.
Zdroj: Tisková zpráva Komerční banky