Do dnešních dní uzavřeli její poradci a obchodní partneři bezmála devět milionů smluv. Nejčastěji do Allianz chodili klienti pro autopojištění - za dvacet let bylo uzavřeno téměř 3,9 milionu smluv o povinném ručení a havarijním pojištění. Více než 2,96 milionu smluv zase chránilo naše turisty v zahraničí cestovním pojištěním. Ostatní typy pojištění jsou již pak v řádu statisíců - skoro 750 tisíc jich bylo celkem registrováno v životním pojištění, 612 tisíc v pojištění majetku občanů a podnikatelů a přes 606 tisíc smluv prošlo historií Allianz penzijního fondu. Výčet uzavírají smlouvy o průmyslovém pojištění, kterých bylo takřka 150 tisíc.
Na území České republiky má Allianz pojišťovna 5 zemských ředitelství, která řídí více než 1900 pojišťovacích poradců. Mimo vlastní síť spolupracuje také s vybranými makléři, bankami a dalšími finančními společnostmi. Své služby nabízí i prostřednictvím prodejců motorových vozidel a cestovních kanceláří. Zázemí skupiny Allianz poskytuje výhodu při využití mezinárodního know-how a zaručuje přístup ke kapitálové síle celého koncernu. Pro zajištění rizik využívá Allianz pojišťovna výlučně renomovaných společností, jako např. Allianz SE, Swiss Re, Munich Re a dalších.
Světová skupina Allianz se může pochlubit mnohem delší, letos již 123letou historií. Díky širokému portfoliu produktů dokázala pojistit takové projekty, jako byla svého času největší a díky tragédii i nejslavnější loď, legendární Titanic. Ze světových pojišťovacích rarit Allianz lze zmínit také donedávna nejvyšší budovu Petronas Towers v malajské metropoli, největší větrnou elektrárnu v Kalifornii nebo nejdelší závěsný most Tsing Ma v Hongkongu. Allianz má ve více než 70 zemích celého světa přes 75 milionů klientů a více než 50 milionů pojištěných automobilů.
Skupina Allianz v České republice se během 20 let rozrostla o další společnosti. V říjnu 1997 přibyl Allianz penzijní fond, který se 1.1.2013 přetransformoval v Allianz penzijní společnost. V roce 2006 vznikl Allianz Direct, který byl v loňském roce jako prodejní kanál nabízející rychlý, snadný a pohodlný internetový a telefonický prodej pojištění, začleněn do struktury Allianz pojišťovny. A zatím poslední společností s logem Allianz je Allianz Nadační fond, který vznikl 28. února loňského roku a jehož posláním je bezpečnost na silnicích, ochrana zdraví všech účastníků silničního provozu a aktivní spolupráce na projektech s dopravně-bezpečnostní tématikou.