„Budování firemní image se naše stavební spořitelna věnuje po celou dobu svého působení na trhu velice důsledně. Těší mě, že je Modrá pyramida chápána především jako „spořitelna na úvěry“. Není to dáno pouze tím, jak se sama veřejnosti prezentuje, ale především tím, jak se na trhu chová. A právě v tomto směru je třeba image Modré pyramidy neustále posilovat. Kvalitní nabídka, vstřícnost, otevřenost, rychlost a kvalita klientského servisu, to je pro mě ta nejdůležitější stránka image, které se intenzivně věnuji . Proto mě ocenění veřejnosti obzvláště těší, ale je pro mě a celou Modrou pyramidou velkou výzvou do budoucnosti“ uvedl Guido Lohmann, předseda představenstva Modré pyramidy .
V roce 1999 získala Modrá pyramida třetí a v roce 2003 druhé místo ve své kategorii.
V letošním roce již Modrá pyramida poskytla více než 11 000 překlenovacích úvěrů v objemu 2,5 mld. Kč, což je nárůst o 20 % oproti loňskému toku.
Zdroj: Tisková zpráva VSSKB