„Ocenění v anketě o nejdůvěryhodnější značku v kategorii pojišťoven si velmi vážíme. Těší mě, že jsme vítězství dokázali znovu obhájit a ještě více, že kontinuálně roste spokojenost klientů s našimi produkty a službami,“ říká Zdeněk Románek, náměstek generálního ředitele České pojišťovny a dodává: „Stavíme na základním principu pojišťovnictví – pomoci druhému. Snažíme se pomáhat lidem v klíčových okamžicích jejich životů, ať už se jedná o nečekanou drobnost nebo řešení závažné životní situace.“
Respondenti průzkumu odpovídali v třiceti tematických kategoriích na otevřenou otázku: „Jaká značka by si podle Vás zasloužila označení nejdůvěryhodnější?“ Stejnou šanci uspět tak dostaly všechny značky. Rozsáhlý průzkum probíhal celkem ve 12 zemích Evropy a dohromady bylo odesláno přes 1,6 milionu dotazníků. Všechny dotazníky zpracovala jednotnou metodikou bristolská společnost Wyman & Dillon Limited.