Koncept je založen na sdělení Retro je super, ale ne v bankovnictví, protože dlouhé fronty v bankách nebo zpoplatněné služby za něco, co mohou mít lidé zdarma, patří do minulosti. V ZUNO lze vše vyřídit přes internet nebo mobil.
Doporučujeme: Matula: Na rozdíl od konkurence nemusíme živit pobočkovou síť
Hlavní postavou kampaně je Bruno, který ukazuje rozdíly mezi zastaralým a novým přístupem bank. Reklamní kampaň také vtipnou formou poukáže na bankovní služby, které staré retro banky nenabízejí.
„Cílem je online banku ZUNO ukázat jako nedílnou součást každodenního života, který je již do velké míry spojený s internetem. Chceme také zdůraznit, že ZUNO není jen bankou pro úzkou skupinu lidí, ale zkrátka úplně pro všechny,“ říká Alina Agurida, ředitelka marketingu a komunikace v ZUNO. „Připravili jsme několik vtipných retro ukázek z 80 a 90. let, kterými chceme pobavit a zapojit lidi do naší kampaně. Zákazníkům budeme i nadále dokazovat, že platí naše motto Less bank, more life.”
Celá kampaň probíhá současně v Česku i na Slovensku. Její hlavní součástí jsou televizní spoty, videa na YouTube, internetová a outdoor reklama, Facebook a další sociální sítě. Partnerem při tvorbě kreativního konceptu a následné vlastní exekuci je agentura Zaraguza Digital.
YouTube videa jsou k dispozici na http://www.youtube.com/playlist?list=PLKMD_7O9OPOz6qgVucVzIRLsyNZ4mt8Um