Průzkum: Češi pro snadnější bankovnictví

17.07.2013 | , ZUNO Bank
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

Více než polovina Čechů si přeje, aby bankovní služby byly jednodušší a rychlejší. Vadí jim čekání ve frontách na pobočkách a vyplňování zdlouhavých dokumentů.  Vyplynulo to z nedávného průzkumu online banky ZUNO.

Navíc koncept chytré banky pro 21. století bez složitých kroků může zásadně zlepšit život, míní 51 procent respondentů.

Celkem 73 % dotázaných také uvedlo, že banky by neměly vybírat poplatky za všechny nabízené služby, některé by měly být zdarma. Lidé by od bank uvítali rychlejší vyřizování jejich požadavků, nejlépe online.

Chození do banky je pro 34 % Čechů retro. Průzkum také zjistil, že 40 % Čechů otravuje zdlouhavá byrokracie a papírování při každé změně, kterou chtějí v bankách provést. Obtěžuje je také nesrozumitelný bankovní jazyk, kterým s nimi banky hovoří. Takové chování dnes lidé považují za relikt minulosti.

I Bruno, hlavní postava z reklamního spotu banky ZUNO si myslí, že klasické bankovní služby s poplatky jsou dnes už „retro.“

I když lze Čechy považovat za poměrně konzervativní bankovní klienty, neznamená to, že by nepřivítali pokrok v bankovních službách. Mají rádi věci, které jsou retro, zejména hudbu, oblékání nebo design. V případě bankovních služeb to však neplatí. 

Právě online banka ZUNO je alternativou k tradičním retro bankám. Nabízí nulové nebo velmi nízké poplatky. Online si můžete požádat o půjčku nebo o kreditní kartu, protože banka je dostupná na internetu nebo prostřednictvím mobilního bankovnictví. Klienti si mohou vše zařídit online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

 

 

 

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení