„Myšlenku blízkosti znázorňují v kampani typické situace z osobního života klientů, kteří jakoby žijí na pobočce banky. Chceme, aby klienti věděli, že jsou na našich pobočkách vítaní a že banka jim dokáže poradit a pomoci,“ uvedla Renata Němcová, marketingová ředitelka Sberbank CZ. „Usilujeme o to, abychom do hloubky poznali potřeby našich klientů a dokázali jim vyjít vstříc férovou nabídkou bankovních služeb,“ doplnila Němcová ke kampani, která bude gradovat v médiích v září představením nových produktů.
Sberbank na českém trhu navazuje na činnost Volksbank CZ, která sloužila svým klientům v České republice od roku 1993. Majitel se změnil v únoru 2012. Na konci letošního února se banka definitivně přejmenovala na Sberbank CZ. I když minulý rok přetrvávala ekonomická krize, bilanční suma Sberbank CZ loni vzrostla o 18 procent oproti roku 2011. Časopis Euromoney nedávno označil skupinu Sberbank za nejlepší banku střední a východní Evropy.