"Výsledky ukazují, že se nám podařilo úspěšně zahájit spolupráci s bývalými klienty Pojišťovny ČS a stav kmenů převzatého neživotního pojištění se nám daří držet na původní úrovni. To je samozřejmě velmi pozitivní fakt, protože nikdy není zcela jisté, jak klienti zareagují na změnu pojistitele," uvedl ředitel komunikace a marketingu Kooperativy Martin Diviš. "Kromě toho byla úspěšně zahájena další fáze strategického partnerství, která spočívá ve vzájemném prodeji vybraných produktů mezi Kooperativou a Finanční skupinou České spořitelny," doplnil Diviš.
Kooperativě nejrychleji rostlo v prvním polovině tohoto roku životní pojištění - v meziročním srovnání téměř o polovinu a předpis dosáhl celkové výše přes 2,5 miliardy korun. "Růst v této oblasti přičítám jednak celkovému růstu tohoto segmentu pojistného trhu v ČR, jednak úspěchu inovovaných produktů Kooperativy. Předpokládám, že v rámci celého trhu by letos růst v životním pojištění mohl přesáhnout 15 procent," sdělil Martin Diviš.
Kooperativa, pojišťovna, a. s., je druhým největším pojišťovacím ústavem v České republice. Má základní kapitál ve výši dvou miliard korun a zaměstnává více než 3500 lidí. V roce 2003 předepsala pojistné v celkovém objemu přes 20 miliard korun. V současné době pojišťovna disponuje více než 260 obchodními místy, klientům je k dispozici také několik tisíc externích spolupracovníků.