Revoluční internetové bankovnictví vyzkoušejí první zákazníci mBank v České republice již za týden. To, že se mají na co těšit, potvrzuje nejen zpráva společnosti Forrester Research, ale další mezinárodní ocenění, která internetové bankovnictví mateřské mBank za krátkou dobu svého fungování již sklidilo.
„Zpráva společnosti Forrester Research, světově proslulé analytické a poradenské firmy, komplexně popisuje procesy, na nichž vznikla nová mBank a řešení, která zákazníkům nabízí. Je nám velkou ctí, že renomovaná poradenská firma doporučuje bankám a společnostem po celém světě tolik prvků z našeho přístupu,“ uvedl Michał Panowicz, ředitel marketingu retailového bankovnictví a obchodního rozvoje mBank a zároveň šéf týmu, který vytvořil nové online retailové bankovnictví mBank.
Jde o vůbec první projekt týkající se Polska, střední a východní Evropy, který byl detailně popsán ve zprávě společnosti Forrester Research. Firma Forrester v minulosti publikovala podobné zprávy o realizacích globálních gigantů jako Amazon, AT&T, Apple, eBay, Microsoft či Mint.com.
Již v říjnu 2013 získalo internetové bankovnictví mBank v soutěži organizované jednou z největších organizací sdružujících banky Efma Awards 2013 dvě ocenění. V soutěži „Distribution and Marketing Innovation Awards", ve které jsou hodnoceny nejlepší bankovní projekty, mBank předstihla 158 bank z 54 zemí a byla vyhlášena „Nejlepší on-line a mobilní bankou“ (Digital and Mobile Excellence) a současně „Institucí, která radikálně mění podobu globálního bankovnictví“ (The Most Disruptive Innovation).
Na podzim 2013 získal tým mBank prestižní ocenění "Best of Show" na jedné z nejvýznamnějších přehlídek věnovaných inovacím ve finančním sektoru na Finovate FALL a Finovate EUROPE. Odborníci ocenili pro-zákaznická řešení v novém internetovém bankovnictví jak na Finovate v New Yorku tak i v Londýně.
Zprávu společnosti Forrester Research o novém online bankovnictví mBank si můžete stáhnout zde: http://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/raport-forrester/