Představte si situaci, kdy klient volá do firmy a místo vyřízení své žádosti slyší přepojování, vyzvánění a nic víc. Nemusí to být ani proto, že byste se k němu chtěli chovat odtažitě, prostě třeba jenom nemáte dost zaměstnanců, kteří by hovory vyřizovali, nebo zrovna nikdo není v kanceláři. Když se mu to ale stane opakovaně, zkusí raději štěstí u konkurence. Jak potom skloubit mnoho požadavků s malým počtem zaměstnanců a jedním nebo dvěma hlavními telefonními čísly?
Vodafone má řešení. Pomáhá firmám třeba tím, že jim nabízí služby, které takovou situaci snadno vyřeší. Kompletní služba Vodafone OneNet pro malé a střední firmy přinese podnikatelům nejen výhodný balíček mobilních služeb, mobilního i pevného připojení, pevné linky či nepřetržité péče. Nabízí také přesměrování kontaktního čísla na více mobilních telefonů. Každý zaměstnanec má vlastní číslo a mobil, ale zákazník vždy vytáčí jen jedno, hlavní číslo. Když jeho hovor nikdo nebere, volání se automaticky přesměruje na někoho jiného ve firmě. Podnikatel sám nastaví prioritu, na kterém čísle hovor zazvoní první. Postupně se může volání přesměrovat až na deset různých čísel. Nikdy se tak nestane, že by bylo obsazeno a zákazník či dodavatel se nedovolal jenom proto, že na recepci už skončila pracovní doba, nebo je váš kolega zrovna na dovolené.
A kdyby všichni zaměstnanci byli například na školení, pomůže hlasová schránka. Zákazníkovi se přehraje vzkaz s ujištěním, že se mu ozvete zpátky nebo návodem, kam má volat. Všechny změny v přesměrování si sami nastavíte v Internetové OneNet samoobsluze a některá nejpoužívanější nastavení i v mobilní samoobsluze. Žádný hovor už vaší firmě jen tak neuteče.
Více informací na www.vodafone.cz/onenet-reseni