Nepodceňujme význam životního pojištění

10.03.2014 | , Pojišťovna České spořitelny
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

Také máte pojištěné auto, dům nebo byt? A co sebe? Kdo zaplatí účty, když vážně onemocníte? Přečtěte si, na co se může životní pojistka hodit.

Nezapomínejme na sebe

Auto a dům si pojistíme. Na sebe ale zapomínáme. V tomto duchu se nese vzdělávací minipořad, který vysílá ČT1 během března. A něco na tom je. Životní pojištění mnoho lidí vnímá jen jako úrazovou pojistku. Málokdo si sám od sebe chce na smlouvu sjednat závažná rizika. Udržujeme se v přesvědčení, že nám se přece nemůže nic stát. A tak ani nepátráme po tom, jak vzniká invalidita nebo jak nákladné je pro člověka připoutaného na invalidní vozík upravit byt jeho potřebám.

Invalidními se nestaneme jen kvůli úrazu

Podle výsledků průzkumu realizovaného Pojišťovnou České spořitelny se téměř polovina lidí domnívá, že se člověk stává invalidním nejčastěji po úrazu. Přitom jen 5 procent případů invalidity způsobí úraz. Pouhých šest lidí ze sta ví, že hlavní příčinou invalidity je onemocnění.

Pojišťujeme se na příliš nízké částky

Bezbariérová rekonstrukce bytu 2 + 1 v prvním patře panelového domu bez výtahu se vyšplhá nad půl milionu korun. Čtyři pětiny z nás si myslí, že to bude méně. Nepojišťujeme se. A pokud už se pojistíme, pak na nedostatečné částky. Optimální pojistná částka u pojištění invalidity z důvodu nemoci by měla být alespoň ve výši 0,5 milionu korun. Navíc si často pleteme pojištění trvalých následků (týká se jen úrazu) s pojištěním invalidity z důvodu nemoci (to nám pokryje obě rizika, tedy nemoc i úraz).

Životní pojištění vám kryje záda

Pojištění využijete při úraze, při hospitalizaci i při dlouhodobé pracovní neschopnosti. Smyslem životního pojištění je finanční pomoc v době, kdy vážně onemocníme nebo zůstaneme odkázáni na pomoc ostatních.

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny právě zahájilo kampaň, ve které na vážné životní situace upozorňuje formou dvojsmyslů. Podívejte se na video. A zkuste pak jen poslouchat.

Máte už životní pojistku?

 

 

 

 

Autor článku

Reklamní sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení