Lepší podmínky pro malé a střední podniky

07.04.2014 | , DHL
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

DHL Express reaguje na stále vzrůstající počet malých a středních podniků v české ekonomice a přináší pro ně speciální cenovou nabídku, díky které se jejich konkurenceschopnost ještě zlepší.

Jste malý či střední podnik s exportní orientací? Pak je naše nabídka určena přímo pro Vás.

Podpora českých podnikatelů má u DHL mnoholetou tradici. Vážíme si umu a odvahy našich klientů, kteří vyváží do zahraničí. Jsme si vědomi, že rizika, která podstupují můžeme pomoci minimalizovat poskytnutím co nejlepší služby doručení zásilek v co nejkratším čase zabezpečenou sítí tak, aby naši zákazníci mohli svou energii věnovat rozvoji podnikání a nemuseli přemyšlet o nástrahách logistiky.

PR_DHL_kurzy1_.jpg


Pro firmy, které kladou důraz na rychlost, spolehlivost a přesnost doručení svých produktů svým zákazníkům a dosud nevyužívají expresních přeprav, připravila DHL speciální akční nabídku na vyzkoušení svých produktů. Jedná se o zvýhodněnou cenu pro doručení zásilek typu Time Definite – s časem doručení do 9:00, 12:00 nebo konce následujícího pracovního dne po dni odeslání do většiny evropských destinací. Nabídka je platná také pro mimoevropské země, kde čas doručení závisí na vzdálenosti od České republiky a pohybuje se standardne od 1 – 3 pracovních dnů.  Jsme připraveni splnit Vaše nejnáročnější požadavky v oblasti expresní mezinárodní přepravy. Protože my Vám rozumíme a víme, že každá koruna má pro malé a střední podniky hodnotu zlata a především, že čas jsou peníze.

Pro získání specifické nabídky přímo pro Vaši společnost nás, prosím, kontaktujte. Naši pracovníci pro Vás ochotně vypracují cenovou nabídku na základě Vašich podmínek. Pro usnadnění vzájemné komunikace jsme vytvořili webové stránky s kontaktním formulářem, který naleznete zde.

Neváhejte nás kontaktovat a udělat tak první krok pro zjednodušení a zlevnění logistických služeb, jež Vám umožní expandovat na zahraniční trh, a podstatně tak zvýší obrat Vašeho podniku.

 

 

 

Autor článku

Reklamní sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení