Vodafone OneNet je efektivní řešení firemní komunikace pro velké i malé firmy, ve kterém se kombinuje mobilní a pevné volání, pevné datové připojení, mobilní internet, VPN, ale také ICT služby jako jsou například managed wi-fi, serverhousing, videokonference nebo mobilní zabezpečení. Navíc všechny tyto služby nastaví podle potřeb vaší firmy. Vodafone mimo to nabízí také M2M řešení, což je komunikace mezi dvěma nebo více zařízeními vybavenými SIM kartou. Díky tomu mohou firmy využívat například bezpečností kamery, které samy posílají MMS nebo SMS. Zároveň lze tuto technologii využít pro správu vozového parku skrz službu Auto manažer, tedy zařízení, které se namontuje do auta a samo sleduje vozový park nebo vypisuje knihu jízd. Pokud by to bylo vaší firmě pořád ještě málo, můžete si do mixu služeb přidat i třeba IP fax.
Vyšší efektivita v chodu firmy
A co taková Virtuální telefonní ústředna, která je základem nabídky hlasových služeb Vodafone OneNet? Vytváří prostředí pro pevné i mobilní telefony a odpadá díky ní nutnost mít vlastní pevnou ústřednu. „Zákazník se k nám v první řadě musí okamžitě dovolat. Nechce slyšet plechovou asistentku na obecném čísle pevné linky, ale kompetentního zaměstnance. Proto máme tzv. zlaté číslo, tedy virtuální číslo, kam zákazník zavolá a automaticky je přesměrován na právě volného zaměstnance. Nemusím si tak dělat starosti s tím, že by nám kvůli obsazené lince unikaly obchody,“ popisuje své zkušenosti s OneNetem Martin Domanský, majitel úspěšného rodinného podniku, autosalonu Domanský. A popisuje další výhody OneNetu: „Vyhovuje mi, že už si nemusím dělat starosti se selháváním datových spojení, které jsem dříve řešil. V současné chvíli všechna spojení spolehlivě běží. Díky tomu jsme mohli spojit servery informačního systému umístěné v různých pobočkách na jedno místo. Snížily se nám tak náklady na samotné servery i manuální práce spojená s přenášením údajů z jednotlivých poboček.“
Žádný zajíc v pytli
A k tomu všemu nabízí OneNet firmám individuální péči a podporu. Což vám dnes samozřejmě nabídne leckterý dodavatel služeb. Jenže Vodafone se rozhodl přejít od slov k činům a postarat se o zákazníka se vší parádou ještě před tím, než se pro OneNet se svou firmou rozhodne. Proto otevřel své OneNet centrum, kde vás provede službami OneNetu od A do Z.
Více na www.vodafone.cz/onenet