-
Kód akce: CZ-C13b/II
-
Termín: 10. 11. 2004
-
Místo konání: Computer Help, Praha
-
Lektor Ing. Aleš Maršík, konzultant, Sefima
Řízení financí a následné dodržování obchodních pravidel je jedním ze základů prosperity a dobrého jména podniku. Dobré vztahy s věřiteli, akcionáři a především odběrateli determinují zásadně budoucnost firem. Nastavení a otestování možností tvorby smluvních vztahů, jejich integrace s ostatními procesy popisujícími toky peněz umožňuje nalézt mnoho scénářů budoucího vývoje. Využití výpočetní techniky je v této činnosti nezbytným předpokladem pro hledání optimálních variant a scénářů. Hledání odpovědí na otázky: „Co se stane když?“ a „Co se má stát aby?“, je hlavním poselstvím tohoto semináře.
Obsah semináře
- Rozpor mezi tvorbou rozpočtu a finanční plánování
- Finanční analýza minulosti – co je a co není důležité pro finanční plán
- Plán bilance Cash flow – využití softwarových nástrojů podpory výpočtu
- Převedení rozpočtu do finančního modelu
- Plán investic
- Plán zásob
- Plán dlouhodobých pohledávek a závazků
- Plán úvěrů
- Optimalizace finančních toků
Program semináře
- 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 Ing. Aleš Maršík
konzultant, Sefima
10:30 - 11:00 Coffee break
12:30 - 13:30 Společný oběd
15:00 - 15:30 Coffee break
Dojmy účastníků z minulých seminářů
-
„Pozitivně hodnotím praktické příklady školitele, řešení konkrétních případů při dopadu do CF." Aleš Gergel, vedoucí oddělení správy pasiv, SAZKA
-
„Zaujala mě propracovanost nástrojů pro finanční plánování." René Czechowski, finanční ředitel, Fujitsu Siemens Computers
-
„Líbilo se mi zabezpeční celého školení." Ivana Frousová, controller, Autoklub Bohemia Assistance
Cena: 6200 Kč+ 19% DPH
Cena pro členy klubu: 4200 Kč+ 19% DPH
Více informací naleznete zde.