KIKA prodává nápady

26.06.2014 | , Vodafone
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

Podle Petra Lauricha, finančního ředitele KIKA Nábytek, je nábytkářský byznys poměrně konzervativní odvětví, kam moderní komunikační služby a platformy pronikají jen postupně. Na ty, které poskytuje Vodafone, se ovšem spoléhá bez obav. Potvrdil to v krátkém rozhovoru.

Každý byznys je něčím specifický a vyžaduje řešení na míru. Čím je zvláštní ten váš?

Maloobchodní prodej nábytku, ve kterém působí KIKA, je specifický hlavně tím, že se do značné míry jedná o zakázkovou výrobu. To samozřejmě klade velké nároky na kvalitu našich prodavačů, kteří musí umět odhadnout přání a představy zákazníka.

Vodafone je kromě České republiky dodavatelem komunikačních služeb pro pobočky KIKA i v ostatních zemích. Šlo ve vašem případě o doporučení ze strany centrály, nebo jste se pro něj rozhodli sami?

Dodavatelé služeb u nás vždy prochází výběrovým řízením a vybíráme toho, kdo nám předloží nejvýhodnější nabídku. Vodafone jsme si tedy u nás v České republice vybrali sami, protože přišel s nejlepší nabídkou.

V Čechách a na Slovensku máte jedenáct poboček. Rozlišujete je nějak z hlediska telekomunikačních služeb? 

Pobočky jsou především prodejny, zatímco centrála zajišťuje veškeré procesy potřebné pro chod společnosti. Už z toho vyplývá, že například na datové služby klade provoz centrály daleko větší nároky. Ovšem i na pobočkách plánujeme kompletní pokrytí prostřednictvím wi-fi. Naši zaměstnanci tak budou mít přímo na prodejní ploše možnost aktivně nahlížet do našich informačních systémů a nabízet zákazníkům zboží z on-line katalogů prostřednictvím tabletů.

Jak hodnotíte službu One Single Contact, která vám zajišťuje neustálý kontakt s jednou osobou na straně Vodafone?

Mít jednu osobu, která se o vás osobně stará, je samozřejmě velká výhoda. Nejen v tom, že má perfektní přehled o situaci ve firmě, ale také nám přináší návrhy nových služeb a řešení. Zhruba jednou za měsíc dostáváme informace o tom, co se děje nového v komunikačním světě, co by pro nás mohlo být zajímavé a jak by nám to mohlo pomoct.

Prostřednictvím Vodafonu jste realizovali i SMS kampaň. Byla úspěšná? 

Kampaně jsme realizovali už dvě s tím, že rozesílka zpráv proběhla i na Slovensku. Pomohlo nám, že jsme mohli oslovit vytipované zákazníky vybrané podle regionů, věku a dalších parametrů. Mohli jsme tak naši  nabídku přesně zamířit regionálně i demograficky. V porovnání  s jinými kupónovými akcemi  je SMS kampaň nadprůměrně úspěšná a to až třikrát.

Nemáte pocit, že by Vodafone v oblasti služeb velkým firemním zákazníkům zaostával?

Nemám. Jak jsem říkal, na poskytovatele služeb pořádáme výběrová řízení a máme tedy k dispozici porovnání nabídek všech operátorů. Vodafone z nich vychází jako nejlepší a navíc máme přidanou hodnotu v podobě našeho osobního konzultanta u Vodafonu. Ten funguje na sto procent.

Více o individuálním telekomunikačním řešení na www.vodafone.cz/onenet 

 

 

 

 


Autor článku

Reklamní sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení