„Ve všech odvětvích se stále hledají nové nápady, jak získat další zákazníky. Proč bychom ale nemohli odměňovat i ty stávající?“ ptá se Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. „Našim klientům tak dáváme bonusy za to, že jsou věrní FLEXI životnímu pojištění i za to, že jsou na sebe opatrní. Za pojistné 1 500 Kč měsíčně tak čtyřicetiletý klient po třiceti letech spoření dostane bonus za věrnost ve výši 13 500 Kč a bonus za bezeškodní průběh až 19 700 Kč.“
Bonus za věrnost ve výši 5 % ze sjednaného a skutečně zaplaceného pojistného klient získá po prvních 15 letech trvání smlouvy. Podmínkou je, že si smlouvu uzavřel minimálně na 20 let. Podmínka je reálná, smlouvy se průměrně sjednávají na 25 let. Bonus za bezeškodní průběh ve výši 10 % z celkového rizikového pojistného klient získá po každých pěti letech, pokud v tomto období nedojde k pojistné události.
Pojišťovna České spořitelny má v tuto chvíli pro stávající klienty připraveno 288 milionů korun za jejich věrnost. A také 277 milionů korun za jejich bezeškodní chování. O bonusy klienti nemusí žádat, jsou jim připisovány automaticky. Peníze si mohou klienti navíc vybrat ještě před koncem pojištění formou mimořádného výběru.
Podrobnosti o nároku na bonus najdete na www.flexi.cz.