Veletrh FIBEX se v roce 2000 nekoná

16.02.2000 | ,
MAKRODATA A EU


perex-img Zdroj: Finance.cz

Tisková zpráva

Tisková zpráva

 

Veletrh FIBEX se v roce 2000 nekoná

 

FIBEX 2000, 8. mezinárodní finanční a bankovní veletrh, který měl proběhnout ve dnech 16. - 18. května 2000 na Výstavišti v Brně, se konat nebude. Veletrh byl koncipován především jako platforma pro účast firem z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a finančních služeb. Jeho základním stavebním kamenem byla účast velkých domácích bank. Z nich  účast přislíbila pouze ČNB. Ostatní domácí peněžní ústavy dlouho váhaly, aby nakonec účast definitivně odřekly.

Významnou doprovodnou akcí veletrhu měl být Mezinárodní kongresový program,  kam přislíbila vyslat své účastníky řada významných institucí. Konání kongresového programu však bylo podmíněno realizací veletrhu. Je proto logickým důsledkem, že se ani tato  akce v roce 2000 neuskuteční.

            K dnešnímu dni se na veletrh přihlásila řada vystavovatelů z oblasti finančních služeb, médií a finanční techniky. Vzhledem k absenci velkých bank by veletrh  v této podobě pravděpodobně nesplnil očekávání jak vystavovatelů tak návštěvníků. Proto BVV, a.s., navrhuje každému vystavovateli řadu vhodných veletrhů i dalších služeb vycházející z jeho individuální produktové orientace. Pro vystavovatele především z oblasti finanční a zabezpečovací techniky  může být zajímavá účast na Mezinárodním veletrhu bezpečnostní techniky a služeb ISET, který se koná v areálu brněnského výstaviště v termínu 16. – 20. května 2000. Pro společnosti, které nabízí software a hardware pro finanční a bankovní služby, bude přínosem účast na 10. mezinárodním veletrhu informačních a komunikačních technologií INVEX.     

            První ročník FIBEXu se na výstavišti v Brně konal v roce 1992 a reagoval tak na potřebu připravit širokou veřejnost na konkurenční prostředí v oblasti bankovnictví a pojišťovnictví a zpopularizovat finanční služby. Za nejúspěšnější FIBEX z hlediska počtu vystavovatelů a pronajaté výstavní plochy lze považovat ročník 1996. Nejvíce návštěvníků přilákala bankovní tématika v roce 1994. 

            Budoucnost samostatného bankovního veletrhu bude nyní předmětem analýzy trhu a oborových potřeb. Marketingová a produktová strategie BVV, a.s., zohlední  tyto požadavky při formulování veletržní nabídky pro další léta.   

 

 

Petr Krhánek

vedoucí odboru PR a reklamy      

 

Autor článku

 

Články ze sekce: MAKRODATA A EU