-
Kód akce: CZ-C07
-
Termín: 26. - 27. 05. 2005
-
Místo konání: Hotel Olympik, Praha 8
Přednášející
Ing. Radek Rmoutil, vedoucí controllingu, Kofola
Ing. Jan Vyčítal, manažer controllingu, Škoda Auto
Ing. Jaroslav Zatloukal, ředitel pro ekonomiku a logistiku, MAXXIUM CZECH
Ing. Pavel Franc, finanční ředitel, Akuma
Každý podnik se snaží co nejefektivněji umístit své produkty na trh a přitom neustále monitorovat jejich úspěšnost. Dokáže však opravdu každý vyčíslit a průběžně hodnotit efektivnost svých prodejních aktivit?
Právě v době, kdy podniky disponují stále omezenějšími zdroji se tato otázka stává strategickou. K jejímu zodpovězení napomáhá právě controlling odbytu, jehož úkolem není jen cenotvorba, analýza tržeb, tržních podílů a celkových nákladů odbytu, ale také strategické propočty nových produktů a vyhodnocování ziskovosti jednotlivých segmentů zákazníků, skupin produktů či regionů.
Na semináři budete upozorněni na klíčové faktory úspěchu při budování a umístění efektivního controllingu odbytu do systémů řízení podniku. Dozvíte se m.j. jak pomocí sjednávání cílů a odměňování na bázi marží zvýšíte výkonnost a motivaci Vašich pracovníků prodeje.
Obsah semináře
-
Úkoly controllingu odbytu, jeho organizace a návaznost na celopodnikový controlling
-
Nástroje strategického controllingu při rozhodování o trzích, výrobcích a zákaznících
-
Přístup k tvorbě cen – zisková přirážka, Target Costing, cenové kalkulace
-
Kalkulace krycích příspěvků produktů, zákazníků, odbytových oblastí a prodejců
-
Přiřazování specifických fixních nákladů a distribučních nákladů, klíčování společných nákladů
-
Vícerozměrné analýzy ziskovosti
-
Kategorizace zákazníků pomocí Activity Based Costing principu - systémy slev ve společnosti
-
Indikátory včasného varování a systémy ukazatelů, měření výkonnosti oblasti odbytu, doporučení pro management
-
Motivace pracovníků odbytu na zlepšení celkového výsledku podniku - klíčové ukazatele pro systémy odměňování.
S pomocí controllingu odbytu
-
zhodnotíte efektivnost Vašeho odbytu a identifikujete mezery ve výsledku
-
zprůhledníte příspěvky skupin zákazníků / produktů / regionů k celkovému výsledku podniku ¨
-
zvýšíte motivaci pracovníků odbytu – nejen ke zvyšování tržeb, ale zlepšení výsledku podniku.
Program semináře
1. den - 26. 5. 2005
9:00 - 17:00
9:00 - 12:30 Ing. Jan Vyčítal
manažer controllingu, Škoda Auto
10:30 - 11:00 Coffee break
12:30 - 13:30 Společný oběd
13:30 - 17:00 Ing. Radek Rmoutil
vedoucí controllingu, Kofola
15:00 - 15:30 Coffee break
2. den - 27. 5. 2005
9:00 - 17:00
9:00 - 12:30 Ing. Jaroslav Zatkoukal
ředitel pro ekonomika a logistiku, MAXXIUM CZECH
10:30 - 11:00 Coffee break
12:30 - 13:30 Společný oběd
13:30 - 17:00 Ing. Pavel Franc
finanční ředitel, Akuma
15:00 - 15:30 Coffee break
Dojmy účastníků z minulého semináře
„Správný výběr lektorů z různých firem, praktické a zajímavé informace."
Eva Puttová, vedoucí controllingu, Poděbradka
Lucie Sabáková, key account manager, Poděbradka
„Odborná kvalifikace přednášejících, výborná organizace akce."
Aleš Jakubec, obchodní oddělení - péče o zákazníky, BTV Plast
„Potvrzení obecné platnosti principů využívaných v naší společnosti. Příklady z praxe. Postupy cenotvorby v etapě přípravy nových výrobků. Připravené materiály a cvičení."
Karel Havlík, controlling, TATRA
Cena: 14500 Kč+ 19% DPH
Cena pro členy klubu: 12000 Kč+ 19% DPH
Kontakt:
Více informací naleznete na této stránce.
Přihlášku můžete přímo vyplnit zde.