Business Continuity Planning (BCP) definuje strategii řešení krizových situací. Společnosti, které tento plán připravili a udržují, dokáží předcházet krizím, případně efektivněji a úsporněji řešit katastrofy a vrátit rychle společnost do normálního chodu. Funkční BCP je považováno za konkurenční výhodu, stále častěji je to podmínka pro růst a rozšiřování společnosti.
Místo konání:
Hotel Ibis Praha Smíchov
Termín:
14. 4. 2005
Obsah semináře:
-
Cíl BCP
-
Iniciace a organizace BCP projektu
-
Zodpovědnost vedení a vlastníků společnosti za BCP
-
Zhodnocení podnikatelských rizik a dopadu potenciálních nouzových stavů
- mapa rizik
- zdroje rizik
- preventivní opatření ke snížení dopadu a pravděpodobnosti rizik -
Příprava na nouzový stav – identifikace náhradních a obnovujících strategií k zvládnutí mimořádných událostí
-
Strategie obnovy provozu po katastrofě
-
Testování procesu obnovy podnikání
-
Trénink zaměstnanců
-
Průběžná aktualizace plánu
-
Faktory efektivního BCP
Přednášející:
Ing. Sylvie Heidlerová
Po ukončení studia na VŠE v Praze a studijním pobytu na Wirtschaftsuniversität Wien v Rakousku pracovala ve firmě Siemens Nixdorf jako zástupce obchodního ředitele divize pokladní sysstémy. Od roku 1997 působila jako relationship manager pro firemní klientelu v Citibank, kde se zabývala finanční analýzou a analýzou rizik firem, kterým byly poskytovány úvěry. Od roku 1999 pracovala na pozici vedoucího oddělení financování ve společnosti EZ Praha, a.s. - člen skupiny VATECH. Od roku 2003 se věnuje přípravě a vedení přednášek a seminářů pro Český institu interních auditorů v rámci Komplexního vzdělávání interních auditorů v České republice v oblasti risk managementu, BCP, finanční analýzy, cash managementu a interního auditu.
Cíl semináře
Seznámit účastníky s konceptem celo firemního plánu zajištění kontinuity fungování organizace v případě ohrožení, obecně známého jako BCP, jeho významem a způsobem využití. Účastníci se naučí připravit mapu rizik a identifikovat a popsat preventivní opatření proti dopadu rizik. Porozumí komunikační strategii v případě katastrofy a tvorbě plánu obnovy po katastrofě a prakticky se naučí rozpoznávat, zda tento plán pokrývá všechny možné dopady rizik a zda preventivní opatření působí na všechna rizika.
Seminář je určen pro:
-
Členy představenstva a dozorčí rady
-
Top management podniku
-
Vedoucí pracovníky z oblastí:
- Controllingu
- Quality managementu
- Interního auditu a risk managementu
- Project managementu
- Výroby
- Lidských zdrojů
- Financí
Cena:
Členové CI : 9000Kč + 19%DPH
Ostatní: 10 000 Kč + 19%DPH
Kontakt:
Více informací naleznete na této stránce.