Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Portál Euro.cz, který je s týdeníkem Euro z části redakčně propojen, má ambici rozšířit stávající cílovou skupinu čtenářů. „Portál je přehledně rozčleněn do vyprofilovaných šesti sekcí Byznys, Politika, Miliardáři, Light, Blogy a TV. „Exkluzivita a rychlost zpráv monitorujících aktuální dění a analytický přístup od našich předních žurnalistů a odborníků v oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí, práva, ale i společenského dění jsou předností nového portálu. Portál Euro.cz bude komplexně reagovat na probíhající události jako jeden z prvních. Součástí portálu je i názorová rubrika Blogy s kvalitními komentáři,“ řekl Michal Půr, šéfredaktor pověřený řízením divize Euro. Portál Euro.cz je responzivní, přizpůsobí se tabletům i chytrým telefonům.
Součástí portálu je rovněž internetová televize Euro TV. Multimediální on-line pořad Euro TV má formu moderované debaty. Diskusemi provází například Miroslav Zámečník, Petr Holec a Jan Novotný. Pořad Euro TV bude natáčen v televizním studiu vydavatelství Mladá fronta, jeho délka pořadu bude 20 až 30 minut a nový obsah bude nasazen třikrát do týdne. Na webu Euro.cz jsou umístěny i tematické video reportáže. V dubnové premiéře Euro TV se jako první hosté diskuse objeví ředitel pražské ZOO Miroslav Bobek, šéfkuchař Radek David a primátorka Adriana Krnáčová.
Nový portál bude podpořen rozsáhlou marketingovou kampaní v outdooru (billboardová kampaň v Praze, Metrovision), v rádiích (Český rozhlas, Expres rádio, Evropa 2, Zet rádio, Fajn, City), online titulech a v printu. Více informací naleznete zde: www.euro.cz