Výtvarná stránka časopisu by měla vyjadřovat jeho obsah. Puberťák s lehce šíleným výrazem v očích na obálce zosobňuje generaci dětí pohlcených konzumem a touhou po spotřebním zboží, kterou jim těžko můžeme vyčítat, protože jsme je tak vychovali. Přečtěte si exkluzivní a skvělý rozhovor s ekonomem světového významu Robertem Skidelským a pochopíte.
V každém čísle týdeníku Euro nově najdete i reportáž. Tentokrát jsme se podívali do Prostějova, jenž si kdysi vysloužil přezdívku „středoevropský Jeruzalém“. K dědictví tamní židovské obce jsme se ovšem zachovali odsouzeníhodně a toto trauma rozděluje Prostějov dosud.
Podívejte se na ukázky nové grafiky týdeníku Euro:
V nové sekci Fokus se soustředí to nejlepší, co jsme pro vás za týden nasbírali. Nepřijdete ani o komentáře Pavla Párala či Miroslava Zámečníka. Články v tradiční rubrice Report jsme proti minulosti rozsahově trochu zkrátili, ale nikoli na úkor kvality. Mnohdy exkluzivních zpráv se vám tak dostane více a jejich pročítání je výrazně snazší.
Přidali jsme i několik nových rubrik, vznikla celá nová sekce Panorama. Můžete se těšit na esej, v níž budeme postihovat společenské a ekonomické problémy, které zůstávají trochu stranou veřejného zájmu v Česku. Spisovatel Jan Bílý pro vás připravuje sloupek, jenž je věnovaný vnitřním procesům v korporacích; osobnost z byznysu vám odpoví na to, jakou otázku se v současnosti snaží vyřešit. Poslední stranu jsme věnovali úspěšným ženám a mužům s bohatými životními zkušenostmi, kteří vám prozradí své know-how.
Nové Euro vychází v pondělí 6. června, předplatit si jej můžete zde.