Analytici v anketě agentury Reuters v průměru odhadovali, že tržby dosáhnou 30,2 miliardy jüanů. Firma také sdělila, že příjmy z prodeje zboží přes mobilní zařízení vzrostly o 119 procent na 17,5 miliardy jüanů, počet aktivních mobilních uživatelů se zvýšil o 39 procent.
Čistý zisk se snížil na 7,14 miliardy jüanů. Ve stejném období loňského roku dosáhl zisk Alibaby 30,8 miliardy jüanů.
Hrubý objem obchodů za první čtvrtletí účetního roku stoupl o 24 procent na 837 miliard jüanů. Tento ukazatel měří hodnotu obchodních transakcí uskutečněných prostřednictvím firemních platforem ostatními prodejci. Alibaba v červnu předpověděla, že objem obchodních transakcí se jí do roku 2020 zvýší na takřka dvojnásobek.
Alibaba vyrovnává zpomalování růstu výnosů z internetového prodeje na domácím trhu expanzí do dalších sektorů a do zahraničí. V poslední době se pouští zejména na pole médií a filmového průmyslu. Investuje i do cloudových služeb a samořízených automobilů.