Nejprodávanějším modelem je Octavia, kterých se v srpnu prodalo 30.800, což je meziročně o 2,9 procenta více. Druhým nejprodávanějším je Rapid, který zaznamenal nárůst o 38 procent na 17.400. Následuje Fabia s 13.900 kusy, která ovšem meziročně zaznamenala pokles o 2,8 procenta. Klesl i prodej modelu Yeti, a to o 2,5 procenta na 6700 prodaných vozů. Největší nárůst prodeje zaznamenal oproti stejnému období minulého roku Superb, jehož se prodalo 9200 kusů, což je o 144,1 procenta více než v srpnu 2015. Model Citigo, který firma prodává jen v Evropě, si koupilo 2700 zákazníků, tedy o tři procenta více.
\"V měsíci srpnu dokázala Škoda pokračovat v dlouhotrvajícím růstovém kursu, vlajková loď Škoda Superb posílila o více než dvojnásobek - to dokazuje, že s naší modelovou paletou získáváme nové skupiny zákazníků,“ uvedl člen představenstva Škoda Auto Werner Eichorn.
V západní Evropě posílila Škoda Auto o sedm procent na 29.000 prodaných vozů. Ve většině zemí zaznamenala škodovka míru růstu větší než deset procent, konkrétně ve Francii 20,8 procenta, Itálii 28,7 procenta, Nizozemsku 62,9 procenta, Rakousku 48,8 procenta, Portugalsku 11,9 procenta a Švédsku 19,4 procenta. V Německu Škoda posílila o 3,6 procenta na 12.100 vozidel. V Číně, která je pro firmu nejdůležitějším odbytovým trhem, prodala automobilka 26.000 vozů, což je růst o 36,1 procenta. Škoda zaznamenala nárůst i v Turecku a Izraeli, a to o 39 procent na 2000 dodaných vozů.
Škoda Auto prodala v roce 2015 více než milion vozů. Provozuje tři výrobní závody v České republice - v Mladé Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí. Vyrábí i v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, a to většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává 26.600 lidí.