BVV pořádání dalších ročníků odvolaly kvůli malému zájmu zastoupení jednotlivých značek na českém trhu. V Praze se konají každoročně dvě akce, výstava Autoshow, kde se prezentují převážně dealeři jednotlivých značek, a pak motoristická slavnost Legendy v bohnickém areálu.
Dnes uzavřená rámcová smlouva počítá s tím, že se sdružení autoprůmyslu a svaz dovozců stanou gestory veletrhu. Automobilky se na akci budou prezentovat na úrovni importérů nebo výrobců, tedy ne jen prodejců. Autosalon se uskuteční za účasti minimálně 20 automobilových značek a dovozci nebo výrobci se závazně přihlásí do 30. října letošního roku.
\"Dlouhodobě usilujeme o to, aby se veletrh na jaře příštího roku konal na výstavišti v Brně a byl reprezentativní přehlídkou nejen pro finální výrobce vozidel, ale také pro dodavatele dílů a příslušenství. Věřím, že bude také oslavou současných úspěchů automobilového průmyslu v České republice. Věříme, že dnešní dohoda vytváří dobré podmínky pro zájem ze strany vystavovatelů, a že autosalon opět přiláká desítky tisíc návštěvníků,\" uvedl viceprezident Sdružení automobilového průmyslu Pavel Juříček.
Svaz dovozců očekává zastoupení většiny významných světových značek doplněných řadou doprovodných programů. \"Autosalon v novém pojetí s prezentací nastupující generace vozidel s pokročilými elektronickými systémy umožní široké veřejnosti shlédnout vše na jednom místě,\" dodal tajemník svazu dovozců Josef Pokorný.
Poslední ročník Autosalonu v Brně navštívilo 80.000 lidí.