\"Vyvíjíme ve spolupráci s CRRC nový koncept železničních služeb. Technologická řešení a spolehlivost CRRC vedla k vývoji zcela nové generace železničních jednotek, které kopírují potřeby zákazníků a technologický vývoj. Nové vlaky budou vybaveny technologiemi vyvinutými v Leo Express,\" uvedl výkonný ředitel Leo Express Peter Köhler. Nyní společnost provozuje pět souprav Flirt od švýcarského výrobce Stadler.
Soukromá společnost Leo Express zahájila činnost v roce 2013 jako železniční přepravce. Provozuje kromě osobních vlaků autobusové linky. Letos v červnu firma koupila dopravní společnost TigerExpress zaměřenou na autobusovou a minibusovou přepravu. Loni dopravce, který patří podnikateli Leoši Novotnému, snížil ztrátu na 67 milionů korun ze 135 milionů Kč v roce 2014. Letos v pololetí firma hospodařila se ztrátou 31 milionů korun.