PepsiCo a další spotřebitelské společnosti utrácejí za vývoj produktů, aby uspokojily měnící se chutě spotřebitelů, kteří stále častěji hledají zdravější nápoje a potraviny. V posledních čtvrtletích táhnou tržby firmy nápoje jako ochucená voda Propel nebo džus Naked Cold Pressed či nízkokalorické potraviny pod značkou Simple.
Čisté příjmy se ve třetím čtvrtletí snížily o zhruba dvě procenta na 16,03 miliardy USD. Překonaly však očekávání analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří počítali v průměru s příjmy 15,83 miliardy USD. Čisté příjmy v severoamerické nápojové divizi, která je největší divizí, stouply o tři procenta na 5,52 miliardy USD.
Na tržby měl negativní dopad i vývoj směnných kurzů. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů se tržby zvýšily o 4,2 procenta.
PepsiCo současně díky příznivým výsledkům za třetí čtvrtletí zlepšila výhled zisku na letošní rok. Zisk na akcii má činit 4,78 dolaru místo doposud uváděných 4,71 dolaru.