Shoptet je známý především jako pronajímatel e-shopů, kromě virtuálního prostoru toho ale nabízíte mnohem víc, je to tak?
Ano, snažíme se našim zákazníkům nabídnout rozmanitou nabídku služeb, aby pro ně spravování obchodu, ať už e-shopu, nebo toho kamenného. byla opravdu hračka. Co se týče vzhledu, mají u nás e-shopaři na výběr z množství šablon, samozřejmostí je pak responzivní zobrazení. Kromě toho nabízíme také speciální nástroj Shoptet Pokladna.
Jak Shoptet Pokladna vlastně funguje?
Je to systém, který má co nejvíce zjednodušit správu internetového i kamenného obchodu, a to jak zvlášť, tak i dohromady. Díky tomuto propojení obou prodejních kanálů se značně zjednoduší všechny administrativní procesy. Na jednom místě máte veškeré informace o objednávkách, stavu skladových zásob i tržbách, díky čemuž získáte maximální kontrolu nad svým podnikáním a nezanedbatelnou konkurenční výhodu.
Pokud někdo vede e-shop i kamennou prodejnu a má pro oba obchody společný sklad, může se snadno stát, že si zákazník objedná online zboží, které se mezitím v kamenné prodejně vyprodá. A například tyto případy dokáže Pokladna velmi dobře eliminovat.
Je potřeba k jejímu používání speciální zařízení?
Ne, Shoptet Pokladnu lze spravovat normálně z počítače, a pokud máte čtečku kódů na tabletu nebo telefonu, můžete s pokladnou pracovat i na nich. To je velmi praktické především v kamenné prodejně. Prodejce tak může být neustále „na place“ a pomáhat zákazníkům s výběrem zboží a zjišťováním ceny, aniž by musel neustále odbíhat k pokladnímu pultu. Tam se může vrátit přímo se zákazníkem až v okamžiku samotného placení.
Jak se připravujete na nástup EET?
Celou situaci sledujeme již od začátku, konkrétní technické specifikace k EET ale byly zveřejněny až nedávno. Pokladnu nyní upravujeme tak, aby naši zákazníci nemuseli řešit nic navíc a systém zařídil vše důležité za ně. A díky tomu, že se jedná o online řešení, nemusí ani utrácet zbytečné peníze za nový hardware. Online pronájem Shoptet Pokladny stojí již od 431 Kč na měsíc.