„Hlavním motivem změny bylo rozdílné zpoplatnění takzvané bílé linky jednotlivými operátory. Nové telefonní číslo 957 105 105 přináší všem klientům stejné podmínky a nižší náklady na volání. Mohou na něj volat jako na kterékoliv jiné národní číslo, tedy i v rámci svých volných minut či neomezených tarifů bez dopadu na cenu hovoru. S předvolbou +420 se k nám nově dovolají i ze zahraničí,“ říká Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory v pojišťovně Kooperativa.
Původní linka 841 105 105 bude také ještě do konce roku 2016 aktivní, aby Kooperativa zajistila bezproblémový přechod na nové telefonní číslo. Od 1. Ledna 2017 pak zůstane v platnosti jen nová telefonní linka.
Centrum zákaznické podpory pojišťovny Kooperativa každoročně vyřídí téměř 850 tisíc telefonátů a zároveň okolo 250 tisíc e-mailových požadavků. Struktura hovorů je dlouhodobě ustálená, jednoznačně převažují produktové a ostatní dotazy, které tvoří cca 40 % z objemu příchozích hovorů. Další významnou část, cca 31 % představují hlášení škodné události. Dotazy na stav pojistné události tvoří cca 14 % hovorů. Zbývající část, cca 15 % hovorů, jsou dotazy k ostatním oblastem činnosti pojišťovny.