„Pobočky budou mít svou roli i v budoucnu, zvláště pak při řešení specifických požadavků. Klient bude náročnější a na pobočky bude spíše chodit konzultovat složitější potřeby, především z oblasti investic, bydlení a pojištění. Při úpravě poboček ČSOB využíváme zkušenosti z obslužného modelu pro každodenní drobný servis základních produktů a služeb používaný v Era finančních centrech, které spojujeme se zkušeností z poboček ČSOB v oblasti poradenství a prémiových služeb,“ říká Martin Vašek, výkonný ředitel útvaru Klientské služby ČSOB.
Co je nového v redesignovaných pobočkách
ČSOB vytvořila nový model a standardy obsluhy a navrhla členění obchodních míst do tří obslužných zón: Convenience zóna, Poradenská zóna pro řešení komplexních potřeb klientů v oblasti bydlení, zhodnocení úspor a ochrany majetku a života a v neposlední řadě Premium zóna pro bonitnější klienty. Pobočky nově nabízí příjemný a vzdušný prostor a klient si může vybrat místo, kde chce být obsloužen. Na všech pobočkách je klientům k dispozici wi-fi síť zdarma, na LCD televizích najdou nabídku produktů a služeb a nový komunikační styl se promítá do všech marketingových materiálů.
Pozitivní ohlas na biometrii
Nově také mohou klienti ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny na všech pobočkách a finančních centrech podepisovat smlouvy k účtům, kartám, elektronickému bankovnictví i úvěrům prostřednictvím biometrického podpisu. „Za poslední měsíc se biometricky podařilo uzavřít přes 80 tisíc dokumentů a do dvou let bychom rádi toto číslo zdvojnásobili,“ doplňuje Martin Vašek.