Scuderia měla podle marketingového manažera Davida Kopala naposledy kladný hospodářský výsledek před krizí v roce 2010, provozní zisk pak ještě v roce 2012. \"Scuderia od konce roku 2014 je zcela jiná společnost než současná. Došlo ke změně ve vlastnické struktuře, posílení vlastních zdrojů a ke kompletní obměně a doplnění managementu,\" uvedl.
Firma v Česku loni prodala 37 nových Ferrari a 64 Maserati, což je o 58 procent více, než v roce 2014. Nejprodávanějšími modely Ferrari byly California T, F458, F488 a F12 Berlinetta, u Maserati pak Ghibli. Vedle toho Scuderia prodala 17 ojetých vozů.
Letos by se měl prodej zvýšit na zhruba 125 nových vozů a 24 ojetých. Největší zájem je u Ferrari o model F488 ve verzi GTB nebo Spider a u Maserati opět o Ghibli a nové SUV Levante. Ferrari F488 GTB začíná s cenou na zhruba 5,7 milionu korun, nové Maserati Ghibli vyjde na nejméně 1,7 milionu Kč.
Scuderia od letoška působí v novém pražském showroomu v Čistovické ulici, který si vyžádal investici v řádu desítek milionů korun. Majoritu ve Scuderii vlastní od roku 2014 Zdeněk Kubát a Marek Dospiva z Penta Investments. Menšinový podíl zůstává právníkovi Robertu Perglovi.