\"Daří se nám dosahovat vysokého podílu ve sledovanosti, díky změně prodejní skupiny na 15 až 69 let jsme od ledna do září dosáhli lepší afinity až o deset procent u všech cílových skupin. Zásluhou příznivé ekonomické situaci se nám z 95 procent podařilo vyprodat televizní reklamní prostor,\" uvedl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška.
Stejně jako letos bude Media Club zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na televizních stanicích, v online, tak i v tištěných časopisech. I nadále bude zastupovat rozhlasové stanice ze sítě Radio United Services, hudební stanice skupiny Óčko, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden, Mňam TV a nově i Mňau TV společnosti CE Media. V současnosti jedná i o zastupování TV Barrandov.
\"Popularitě se u reklamních zadavatelů těší nejen televizní reklama, ale také online formáty, které v letošním roce v podílu tržeb rostly o desetinu, přičemž 60 procent z tohoto množství tvoří videoreklama. Na vzestupu je i formát HbbTV. Po roce od jeho uvedení tvoří pětiprocentní podíl v tržbách, přičemž v příštím roce plánujeme dosáhnout desetiprocentního podílu,\" dodal Dianiška.
Také v roce 2017 budou moci klienti nakoupit reklamní prostor formou společného nákupu na všech TV stanicích zastupovaných Media Clubem. V nových obchodních podmínkách zůstávají zachována časová pásma prime time a off prime time. Součástí obchodní politiky jsou i motivační slevy.