V Evropě automobilka zaznamenala pokles prodeje o více než čtyři procenta, v Číně dokonce o 16,5 procenta. Její celosvětový odbyt se ale zvýšil, a to o téměř 11 procent na 2,23 milionu vozů. Přispěl k tomu silný růst v Latinské Americe a obnovení prodeje v Íránu.
V Latinské Americe objem prodeje ve čtvrtletí vzrostl o téměř 23 procent. Výši tržeb v této oblasti ale při přepočtu snížily slabé kurzy tamních měn.
PSA patří mezi podniky, na které měl v dřívějších letech největší dopad pokles poptávky po automobilech v Evropě. Firma před časem zahájila rozsáhlou restrukturalizaci, aby obnovila ziskovost a snížila závislost na evropském trhu. V roce 2014 musel automobilku finančně podpořit stát a čínská společnost Dongfeng. Každý ze subjektů nyní v PSA vlastní podíl 14 procent.
PSA je po německém koncernu Volkswagen druhým největším výrobcem automobilů v Evropě z hlediska objemu prodeje. V České republice provozuje společně s japonskou společností Toyota kolínskou automobilku TPCA. Výrobní závod má také na Slovensku.