Bez zahrnutí výkyvů směnných kurzů se čtvrtletní tržby zvýšily o 17 procent, tržby hlavní značky Adidas pak bez vlivu kurzových změn vzrostly o 20 procent. U značky Reebok se zvýšily o sedm procent a u golfové značky TaylorMade, kterou se firma snaží prodat, o šest procent.
Adidas také dál zlepšuje hospodaření v Severní Americe, kde se tržby bez zahrnutí kurzových výkyvů zvýšily asi o pětinu.
Na nového generálního ředitele Kaspera Rosteda sílí tlak, aby udržel růst a zlepšil ziskovost, uvedla agentura Reuters. Podnik také oznámil, že kvůli restrukturalizaci značky Reebok ve druhém pololetí zaúčtuje jednorázové náklady 30 milionů eur. Další náklady, jejichž výši zatím firma neuvedla, očekává v souvislosti se zaváděním opatření, jejichž cílem je posílení budoucího růstu.