Urovnání se týká zhruba 1,5 milionu vozů Tacoma, Tundra a Sequoia. Ty jsou podle žaloby nedostatečně chráněny před korozí, která tak může ohrozit jejich strukturální integritu. Právní zástupci žalující strany náklady na výměnu rámů vozidel odhadli na zhruba 3,375 miliardy dolarů, napsala agentura Reuters.
Toyota v rámci dohody o urovnání nepřiznala žádné pochybení. \"Chceme, aby měli naši zákazníci s vlastnictvím vozů skvělou zkušenost, takže nás těší vyřešení tohoto sporu způsobem, který je pro ně výhodný a který demonstruje, že stojíme za kvalitou a spolehlivostí svých vozů,\" uvedla automobilka.
Toyota si v loňském roce udržela vedoucí pozici na světovém automobilovém trhu před německým konkurentem Volkswagen. V letošním prvním pololetí však Volkswagen Toyotu v objemu prodeje předstihl, a to navzdory skandálu kolem manipulací s testy emisí u naftových vozů.