Auta putovala z nošovického závodu do 66 zemí. Nejvíce, téměř 45.000, se jich vyvezlo tradičně do Německa. Do Velké Británie se exportovalo více než 44.000 vozů, do Itálie 31.500 a do Španělska 30.000 aut. \"Na páté příčce se umístila Česká republika, kdy se k tuzemským zákazníkům dostalo více než 16.200 aut, tedy přibližně 4,5 procenta celkové produkce,\" uvedl Vaněk. K nejexotičtějším místům, kde se nošovické automobily prodávaly, patří souostroví Nová Kaledonie v Tichém oceánu, Francouzská Guayana v Jižní Americe nebo ostrovy Martinique a Guadeloupe v Karibském moři.
Nejvíce loni vyrobených vozů bylo modelu Hyundai Tucson, z výrobních pásů jich sjelo 247.000 kusů, což představuje 68,8 procenta objemu výroby. Modelu Hyundai i30 druhé generace automobilka vyprodukovala více než 73.000 vozů a modelu Hyundai ix20 téměř 34.000 kusů. Modelu Hyundai i30 třetí generace, jehož výroba začala v polovině prosince a který má být v roce 2017 pilířem evropských prodejů automobilky, stihl závod vyrobit 4500 kusů.
\"Během letošního roku se postupně objeví tři nové karosářské verze modelu Hyundai i30 - na jaře to bude kombík (světová premiéra na ženevském autosalonu v březnu), v létě motoricky posílený sporťák \'N\' a ke konci roku pak fastback s výklopnou zádí,\" uvedl Vaněk. V Nošovicích podle něj naopak skončí výroba modelu Hyundai ix20, který se tam vyrábí od září 2010.
Nošovická továrna Hyundai má téměř 3400 zaměstnanců, dalších 7000 lidí pracuje pro její subdodavatele. V roce 2015 automobilce klesl zisk o 3,47 miliardy korun na 5,5 miliardy korun, tržby jí ale vzrostly, a to o 19,3 miliardy korun na 125,7 miliardy korun.