Podle serveru iDNES.cz podalo nejnižší nabídku 1,046 miliardy Kč sdružení firem Hochtief, Strabag Rail a Avers. Na druhém místě je sdružení firem Metrostav, Eurovia a SMP, nejvyšší cenu pak nabídla Firesta Fišer.
\"Rekonstrukci zahájíme bezprostředně po podpisu smlouvy o dílo s vítězným uchazečem. Předpoklad je v dubnu 2017. V závislosti na průběhu soutěže může dojít k posunu,\" řekl dnes ČTK mluvčí Správy železniční dopravní cesty Marek Illiaš. Stavba by měla trvat do konce roku 2019.
Oprava historického Negrelliho viaduktu je součástí plánované modernizace trati na Kladno s odbočkou na pražské letiště, která bývá často označována jako rychlodráha. Součástí plánovaných oprav bude kromě výměny železničního svršku a spodku rozebrání dvou mostních oblouků na Štvanici, které poškodily povodně a jejichž stav označuje SŽDC za havarijní.