Deník Sport četlo podle průzkumu 289.000 lidí, což představuje proti předchozímu období nárůst o dva tisíce čtenářů. Hospodářským novinám vzrostla čtenost o dvě procenta na zhruba 150.000 čtenářů.
Mezi přílohami deníků byl nejčtenějším Blesk magazín TV s milionem a 242.000 čtenáři na vydání. Jen o 23.000 čtenářů měl ve sledovaném období druhý TV magazín.
Mezi časopisy byly nejčtenější týdeníky Nedělní Blesk vydavatelství Czech News Center (540 tis. čtenářů na vydání) a Rytmus života vydavatelství Bauer Media (537 tis. čtenářů na vydání). Největší nárůst ve sledovaném období mezi časopisy zaznamenal titulu Bydlení vydavatelství Business Media CZ, který navýšil svou čtenost o téměř 22 procent.
Průzkum uskutečnily agentury na vzorku více než 12.000 respondentů. Celkem tisk dokáže podle Pavla Šimoníka z agentury STEM/MARK zasáhnout 90 procent populace starší 12 let. Čtenost sice v posledních letech klesá, nejde ale o závratný pokles. I tak je podle statistických výsledků zásah populace u tištěných médií vyšší než u rozhlasu nebo internetu, ke kterému nemá přístup celá populace ČR.
cfr mal