Počet uživatelů televizních služeb se zvýšil o 21.200 na 670.500 domácností. V segmentu internetových služeb společnost evidovala celkem 601.900 uživatelů, tedy o 21.900 více než před rokem. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o internetové služby přispělo uvedení Wi-Fi připojení, které pokrývá signálem celou domácnost. Počet uživatelů telefonních služeb vzrostl o 4400 na 234.700 domácností.
\"Uskutečnili jsme významné investice do rozvoje naší širokopásmové sítě,\" dodal k loňskému roku generální ředitel firmy Martin Miller.
Největší konkurent O2 loni zvýšil počet zákazníků služby O2 TV o šest procent na 221.000. Počet internetových přípojek klesl o tři procenta na 769.000.
Společnost UPC ve čtvrtém čtvrtletí pokračovala v integraci české a slovenské pobočky, která byla zahájena v dubnu 2016. Sloučením vznikla firma, která v obou zemích má téměř 804.000 zákazníků, kteří využívají více než 1,5 milionu služeb.
UPC Česká a Slovenská republika je součástí nadnárodní společnosti Liberty Global, která působí ve více než 30 zemích v Evropě, Latinské Americe a Karibiku.