\"Mluvili jsme o tom, že přístupem PSA je zvyšovat podíl na trhu a produkci, nikoli uzavírat továrny. Byli jsme ujištěni, že závazky vůči těmto (dvěma britským) továrnám budou dodrženy,\" citovala Clarka agentura Reuters.
V souvislosti s plánem PSA na převzetí značek Opel a Vauxhall se v Německu a zejména v Británii objevily obavy z uzavírání továren a rušení pracovních míst. Podle některých analytiků bude muset PSA v případě převzetí přikročit k rozsáhlému rušení pracovních míst, aby obnovila ziskovost aktivit, které nyní patří do evropské divize GM.
Tavares se sešel rovněž se zástupci britského odborového svazu Unite. \"Mluvil o tom, že tady není proto, aby uzavíral továrny, že to není v jeho přirozenosti,\" řekl po setkání odborový předák Len McCluskey. Podle něj ale nadále zůstávají problémy, o nichž je nutné diskutovat, zejména otázka firemních penzí. PSA tento týden uvedla, že v případě převzetí bude respektovat dosavadní dohody s odbory.
Tavares na počátku týdne ujistil o dodržení závazků Opelu vůči německým zaměstnancům německou kancléřku Angelu Merkelovou. O dopadech možného převzetí jednal se zástupci závodní rady Opelu a vlivného německého odborového svazu IG Metall.
GM v Evropě zaměstnává kolem 38.000 lidí, z toho zhruba polovinu v Německu. V Británii má GM asi 4500 zaměstnanců, továrny provozuje rovněž v Rakousku, Maďarsku, Polsku a ve Španělsku.