Společnost předpokládá v následujícím období rozvoj obchodních aktivit přibližně stejným tempem jako v předcházejícím období, uvádí zpráva. Vedle výstavby nových obchodů firma pokračuje v modernizaci současných prodejen.
Diskontní řetězec minulý týden uvedl, že zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23.333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku.
Diskont má v Česku 233 prodejen. Lidl vstoupil na český trh v roce 2003 jako poslední z velkých obchodních řetězců. Asi 80 procent sortimentu prodává pod privátní značkou.
Řetězec patří mezi největší tuzemské obchodníky spolu s firmami Tesco, Kaufland, Ahold a Penny Market. Tesco mělo v Česku ve finančním roce 2015/2016 tržby 43,6 miliardy Kč. Kaufland, který rovněž patří do německé maloobchodní skupiny Schwarz jako Lidl, měl ve finančním roce 2014/2015 tržby 55,2 miliardy korun.
Lidl má více než 10.000 obchodů ve 27 zemích Evropy. Na přelomu letošního a příštího roku plánuje vstup na americký trh.